Поиск по этому блогу

четверг, 29 апреля 2010 г.

Будую гараж на 3 поверхи.

Будівництво - завжди нелегка справа.

Вона вимагає від хазяїна багато сил, часу, а ще більше грошей.

Проте, якщо є азарт, бажання досягти результату, то процес будівництва, а тим більше результат будівничої діяльності того вартий.

Дуже непогано, якщо є надійний помічник, а ще краще два-три. І щоб допомога біла не тільки фізична, але й розумова - порадою та обговоренням як самої стройки, так і кінцевого її результату.

Трохи історії.

Коли я 5 років назад придбав собі будинок в рідному містечку, машини в мене не було, тому я перш за все зайнявся в 2006 році приведенням в людський стан хати. За два довгих  роки була збудована достройка до будинку розміром 9х4 метри, в якій розмістилась простора кухня, ванна та котельня. Тепер внутрішні роботи в будинку повністю завершені (якщо десь частково і не завершені, то припинені ;)) і стоїть питання будівництва гаража з погребом.

Чуть не забув. Машина в мене зараз є - подарована батьком "копійка" 1980 р.в. Вона бідна вже два роки ночує і днює під відкритим небом, що її кузову зовсім не йде на користь,  так як всі резінки і ущільнювачі в дверях і багажнику від старості пересохли і про герметичність салону мова не йде звичайно. Під час затяжних дощів вода попадає в салон, що не є "Гут". Звичайно, рано чи пізно виникне питання про придбання якогось іншого авто, бажано нового, звичайно, ;) яке теж нема бажання тримати під відкритим небом. Тому  і вирішив будувати гараж.

Чому гараж з погребом? Все дуже просто. Після багатьох розмов з жінкою, кумом (який мені сильно допомагає в будівництві) та батьком - головним критиком моїх планів будівництва, вирішено будувати гараж на місці старого погреба. Він (погреб) хоч і побудований капітально, та старенький і в подвір"я, в естетичному плані, вписувався м"яко кажучи "не дуже". Тому і вирішено на його місці будувати гараж з погребом, щоб було де тримати заготовки на зиму.

[caption id="attachment_210" align="alignleft" width="480" caption="Тут буде гараж з погребом"]Здесь будет потроет гараж с погребом[/caption]

[caption id="attachment_211" align="alignleft" width="480" caption="Тут буде гараж з погребом (видно будинок)"]Здесь будет потроет гараж с погребом[/caption]

Сам погреб, осінню 2009 року, ми з кумом вдвох за 3 тижні після роботи розвалили (ламати - не будувати), камінь вибрали і склали під хатою. Потім найнятий екскаватор нагрузив, а такий самий найнятий газон (ГАЗ-52) вивіз 12 машин землі.
Отже, до зими, самі об"ємні земляні роботи були виконані, і вийшов ось такий пейзаж, яким наша сім"я мала задоволення милуватись цілу зиму.

[caption id="attachment_212" align="alignleft" width="480" caption="Практично готовий котлован під будівництво гаража. Зима 2009р."]Практично готовий котлован під будівництво гаража. Зима 2009р.[/caption]

Слід відмітити, що я тільки думав, що осносні земляні роботи закінчено. Як показали весняні роботи - я жорстоко помилявся.
Про початок будівництва фундаменту я опишу в наступному пості.
На все добре.

Комментариев нет:

Отправить комментарий