Поиск по этому блогу

воскресенье, 15 августа 2010 г.

Мої пасифлори будуть цвісти!

Приємна новина перш за все для мене - мої дві пасифлори, які я висадив в теплицю випустили бутони - будуть цвісти. Це пасифлора фоетіда та кавалерійська зірка.
Причому - так, як цвісти вони будуть практично одночасно, то є надія перезапилити їх, щоб зав"язались плоди.
Ось Свіжі фото бутонів пасифлор:
[caption id="attachment_442" align="alignnone" width="480" caption="Пасифлора фоетіда. Загальний вигляд."]Пасифлора фоетіда. Загальний вигляд.[/caption]
[caption id="attachment_443" align="alignnone" width="480" caption="На пасифлорі фоетіді бутонів появилось вже багато. "]На пасифлорі фоетіді бутонів появилось вже багато. [/caption]
[caption id="attachment_444" align="alignnone" width="360" caption="Бутони в пасифлори фоетіди закриті прикольними гостренькими листочками."]Бутони в пасифлори фоетіди закриті прикольними гостренькими листочками.[/caption]
[caption id="attachment_445" align="alignnone" width="360" caption="Пасифлора Кавалерійська зірка або інакше - голуба (каруела). Загальний вигляд."]Пасифлора Кавалерійська зірка або інакше - голуба (каруела). Загальний вигляд.[/caption]
[caption id="attachment_446" align="alignnone" width="480" caption="Бутон пасифлори голубої (в центрі). Видно поганенько, бутон ще невеликих розмірів. "]Бутон пасифлори голубої (в центрі). Видно поганенько, бутон ще невеликих розмірів. [/caption]
От такі на даний момент новини.
Пасифлори в теплиці розвиваються непогано. Слід відмітити що пасифлора каруела, що росте в теплиці, отримана з насіння. Це означає, що добитись цвітіння пасифлор з насіння реально вже в перший рік, висадивши їх в теплицю, або навіть у відкритий грунт. А дальше розмножувати черенками.
В мене, як я вже писав раніше, є ще пасифлора бананова, едуліс, та солодка гранаділла. Але в цьому році їх висаджувати у відкритий грунт вже пізно. Тому цвітіння відкладається на наступний сезон.

Комментариев нет:

Отправить комментарий