Поиск по этому блогу

понедельник, 2 мая 2011 г.

Інтенсивні технології в овочівництві Made in Свіршківці(Україна) var. Голландія

Я розумію шо за цю тему взявся трохи запізно,  але на все є свої причини і відговорки. Теплиця в мене уже дуже давно, будували ми її з сином, коли він ще був в восьмому класі, а зараз йому вже тридцятий минуло. Так от справа в тому, що за цей час я ніяк не можу довести свою теплицю до якогось логічного завершення. Звичайно, вона в мене не простоювала даром, вирощував там розсаду овочів (для себе) та квітів (на продаж). Після розсади вирощував там помідори (в основному) для внутрішнього споживання. Через сильну жару помідори були раннім літом і пізньої осені. Влітку вони в основному сиділи без руху і виростали до величини грецького горіха. Теплиця моя загальною площею 40 метрів квадратних, з них шість метрів відведено на тамбур-кладовку, а решта площі вже безпосередньо під ту чи іншу культуру. включаючи проходи і самі гряди. Якої тільки конфігурації ці гряди не були... і по периметру, і рядами, і на поверхні грунту, і підняті, і вузькі, і широкі.

Повинен сказати, що теплиця моя трохи вкопана в грунт (заглиблена десь в середньому на 0,5 метра з півночі та обсипана по периметру з півдня-заходу землею шириною десь біля метра). Шось приблизно таке.

Моя теплиця

Підземні поверхневі води дуже близько (на те вони і поверхневі), тому весною і літом в дощову погоду в теплиці можна запускати малька. Саме тому я робив гряди високими.

Але то все справи давно минулих літ.

Поскільки гряди в теплиці я фактично ліквідував і планую перейти на стелажі для вирощування розсади та черенкування всякого декоративного. Але стелажів як таких ще поки не має(ще не зробив),  гряд теж (вже розвалив) то в мене цього року черговий перехідний період. грунту як такого в теплиці теж нема, поскільки дуже близько вода. Прийшлося для того, щоби не ходити (чи не плавати) по тій воді, всю площу застелити сіном-соломою десь так сантиметрів 20 товщиною. З весни в теплиці вирощувалася цибуля на перо в ящиках, десь тут вище вже були її фотографії. Тепер прийшла черга помідорів. Правда для теплиці садити їх вже трохи запізно, але краще вже так, ніж ніколи. Помідори цього року вирощую по "супер інтенсивній" технології (аля заграниця). Дальше викладу пару фотографій з яких, думаю, буде все зрозуміло.

[caption id="attachment_939" align="alignnone" width="320" caption="В мішку з землею робимо дирки"]100_8924[/caption]

[caption id="attachment_940" align="alignnone" width="320" caption="В дирках робимо посадочні лунки"]100_8925[/caption]

[caption id="attachment_941" align="alignnone" width="320" caption="В лунки вставляємо обрізки ПЕТ бутилок"]В лунки вставляємо обрізки ПЕТ бутилок[/caption]

[caption id="attachment_942" align="alignnone" width="320" caption="І садимо синьйоро-помидорро"]І садимо синьйоро-помидорро[/caption]

[caption id="attachment_943" align="alignnone" width="320" caption="Ось що получилось на сьогодні"]Ось що получилось на сьогодні[/caption]

Тепер залишилось ше дві гряди по периметру і, найголовніше,  зробити крапельний полив.

1 комментарий:

  1. Капельним поливом не обійдетесь. Тієї земля для томатів не вистачить. Підкормки треба регулярно буде проводити, землі маловато.
    З.І. А мішки знизу цілі?

    ОтветитьУдалить